Миссиясы:
Біз адамдарға сенім мен сенімділік беріп, олардың өмірлерін жаксартып,армандарымен талпыныстарын іске асыруына көмектесеміз.
Көріністер:
Клиникалық, ғылыми және білім беру тәжірибесі негізінде, тиімді қызмет ететін бәсекелестік ортада барлық медициналық көмек көрсету түрлерімен жинақталған алдыңғы қатарлы клиника болуға.
Құндылығы:
- Парасаттылық
- Жетілдіруге талпыну
- Дәстүрлерді құрметтеу
- Сенім және жауапкершілік
- Салмақтылық және кәсібилік
- Бастамашылдық және креативтілік
- Басқарушылық және нәтижелілік
- Ашықтық және тілектестік
- Салауатты өмір салты (дене, рух және ақыл-ой)
Біздің командамыздың мүшесі немесе мүшесі болғысы келетін әр бір адамдарға қойылатын ережелер жиынтығы,өлшемдер және талаптар біздің құндылығымызды анықтайды. Біздің құндылықтар – бұл жинақтау қағидаларын негізге ала отырып, басшылардың алға мақсат қойып және оған қол жеткізгенін анықтау.Бұл құндылықтар негізіне қызметкерлердің, диспансердің ішіндегі басқару жүйесінің, сондай ақ клиенттермен, қоғам және әріптестермен өзара қарым-қатынастары жатады. Осы құндылықты түсіну диспансердің жаңа сапалық даму деңгейіне көшуіне қағидатты түрде маңызды.
Ережесі:
- Әр бір клиенттің қажеттіліктеріне басымды көңіл аудару.
- Медициналық қызметті сатпастан,қарым-қытынас құру.
- Күнделікті өзіңді және ортаңды жақсарту.
- Клиенттеріміздің әлсіздігін пайдаланбау.
- Әріпті ғана емес,заң талаптарының рухында сақтау.
- Әр бір қызметкер – біздің мекеменің тұлғасы.
- Өз ісіне деген адалдық, командада жұмыс істеу, жалпы жетістік – әр бірінің жетістігі.
Жұмыс қағидалары:
Клиенттер үшін:
- емдеу барысында пациентті және оның отбасын серіктесі ретінде қабылдау
- әрбір пациентке шынайы көмек беруге тұрақты ықылас білдіру.
- Науқастарға аурудың диагностикасы,сипаты,емі туралы ақпаратқа қол жеткізу ұмтылысын қамтамасыз ету және науқастың денсаулығы мен әл-ауқатын қозғайтын шешімдер қабылдауда ақпараттандырылған қатысушы ретінде жәрдем беру.
- біз жасаған қызметтер шынайылық пен мәселенің мәнін бейнелейді
- науқастардың және олардың отбасыларының күтетін уақытынан асып
Қызметкерлер үшін :
- науқастарға көмек беру барысында қатысушылардың жоғары білікті мамандар мен ісіне адал қызметкерлер командасы ретінде корпаративті мәдениет ережесін бөлісетін өз ара іс қимылы ;
- әр бір қызметкердің ынтымақтастық рухында белсенді, бірлескен жұмысы,сондай ақ жеке бастамаларды көтермелеу;
- науқастарды емдеу кезінде сабақтастық қағидатын іске асыру;
- әрбір қызметкердің үздіксіз кәсіби дамуына әрдайым қызығушылық көрсету.;
- Клиниканың ұжымында,әріптестермен және басқа да қоғамдық мекемелермен тығыз жұмыс қарым-қатынасын қалыптастыру және қолдау.
Серіктестер үшін:
- үздіксіз мінсіз қызмет сапасына ұмтылу;
- менеджмент сапасы,технологиялар шеберлігі,қызмет көрсету сапасы, кәсіби шеберлік сапасын қамтамасыз ететін барлық қимылдарды әрдайым жетілдіру;
- әрдайым жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін, сен не жасасаң да: өлшеу, мониторинг және есептілікке қатысты қызметтерді және сапа стандарттарын, пациенттердің қанағаттанушылығын, өз сыныбыңда салыстыру.
- жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін әрдайым ұмтылу, сен не қызмет етсеңде: өлшеу, мониторинг және есептілікке қатысты қызметтерді және сапа стандарттарын,науқастардың қанағаттанушылығын-өз тобыңдағы үздіктермен салыстыру .
Қоғам үшін:
- адамзаттың игілігі үшін жұмыс жасау —халықтың денсаулығын сақтау және жақсарту, өмір сүру сапасын арттыру;
- біз өмір сүретін және жұмыс істейтін қоғамдастықтарға қолдау көрсету;
- мұқтаж адамдарға қиын қаржылық жағдайында көмек көрсету және жәрдемдесу;
- қоғам қажеттіліктерінің өзгеруіне жауап ретінде өзгеруге ұмтылу .