Миссиясы:

Біз адамдарға сенім мен сенімділік беріп, олардың өмірлерін жаксартып,армандарымен талпыныстарын іске асыруына көмектесеміз.

Көріністер:

Клиникалық, ғылыми және білім беру тәжірибесі негізінде, тиімді қызмет ететін бәсекелестік ортада барлық медициналық көмек көрсету түрлерімен жинақталған алдыңғы қатарлы клиника болуға.

 

Құндылығы: 

  • Парасаттылық
  • Жетілдіруге талпыну
  • Дәстүрлерді құрметтеу
  • Сенім және жауапкершілік
  • Салмақтылық және кәсібилік
  • Бастамашылдық және креативтілік
  • Басқарушылық және нәтижелілік
  • Ашықтық және тілектестік
  • Салауатты өмір салты (дене, рух және ақыл-ой)

Біздің командамыздың мүшесі немесе мүшесі болғысы келетін әр бір адамдарға қойылатын ережелер жиынтығы,өлшемдер және талаптар біздің құндылығымызды анықтайды. Біздің құндылықтар – бұл жинақтау қағидаларын негізге ала отырып, басшылардың алға мақсат қойып және оған қол жеткізгенін анықтау.Бұл құндылықтар негізіне қызметкерлердің, диспансердің ішіндегі басқару жүйесінің, сондай ақ клиенттермен, қоғам және әріптестермен өзара қарым-қатынастары жатады. Осы құндылықты түсіну диспансердің жаңа сапалық даму деңгейіне көшуіне  қағидатты түрде маңызды.

Ережесі: 

  • Әр бір клиенттің қажеттіліктеріне басымды көңіл аудару.
  • Медициналық қызметті сатпастан,қарым-қытынас құру.
  • Күнделікті өзіңді және ортаңды жақсарту. 
  • Клиенттеріміздің әлсіздігін пайдаланбау.
  • Әріпті ғана емес,заң талаптарының рухында сақтау.
  • Әр бір қызметкер – біздің мекеменің тұлғасы.
  • Өз ісіне деген адалдық, командада жұмыс істеу, жалпы жетістік – әр бірінің жетістігі.

Жұмыс қағидалары:

Клиенттер үшін:

  • емдеу барысында пациентті және оның отбасын серіктесі ретінде қабылдау
  • әрбір пациентке шынайы көмек беруге тұрақты ықылас білдіру.
  • Науқастарға аурудың диагностикасы,сипаты,емі туралы ақпаратқа қол жеткізу ұмтылысын қамтамасыз ету және науқастың денсаулығы мен әл-ауқатын қозғайтын шешімдер қабылдауда ақпараттандырылған қатысушы ретінде жәрдем беру.
  • біз жасаған қызметтер шынайылық пен мәселенің мәнін бейнелейді
  • науқастардың және олардың отбасыларының күтетін уақытынан асып 

Қызметкерлер үшін :

  • науқастарға көмек беру барысында қатысушылардың жоғары білікті мамандар мен ісіне адал қызметкерлер командасы ретінде корпаративті мәдениет ережесін бөлісетін өз ара іс қимылы ;
  • әр бір қызметкердің ынтымақтастық рухында белсенді, бірлескен жұмысы,сондай ақ жеке бастамаларды көтермелеу;
  • науқастарды емдеу кезінде сабақтастық қағидатын іске асыру;
  • әрбір қызметкердің үздіксіз кәсіби дамуына әрдайым қызығушылық көрсету.;
  • Клиниканың ұжымында,әріптестермен және басқа да қоғамдық мекемелермен тығыз жұмыс қарым-қатынасын қалыптастыру және қолдау.

Серіктестер үшін:

  • үздіксіз мінсіз қызмет сапасына ұмтылу;
  • менеджмент сапасы,технологиялар шеберлігі,қызмет көрсету сапасы, кәсіби шеберлік сапасын қамтамасыз ететін барлық қимылдарды әрдайым жетілдіру;
  • әрдайым жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін, сен не жасасаң да: өлшеу, мониторинг және есептілікке қатысты қызметтерді және сапа стандарттарын, пациенттердің қанағаттанушылығын, өз сыныбыңда салыстыру. 
  • жоғары нәтижелерге қол жеткізу үшін әрдайым ұмтылу, сен не қызмет етсеңде: өлшеу, мониторинг және есептілікке қатысты қызметтерді және сапа стандарттарын,науқастардың қанағаттанушылығын-өз тобыңдағы үздіктермен салыстыру  .

Қоғам үшін:

  • адамзаттың игілігі үшін жұмыс жасау —халықтың денсаулығын сақтау және жақсарту, өмір сүру сапасын арттыру;
  • біз өмір сүретін және жұмыс істейтін қоғамдастықтарға қолдау көрсету;
  • мұқтаж адамдарға қиын қаржылық жағдайында көмек көрсету және жәрдемдесу; 
  • қоғам қажеттіліктерінің өзгеруіне жауап ретінде өзгеруге ұмтылу .